آخرین خبرها

دعای قوی و مجرب برای کسب علم تجربه شده و پرخیر

دعای قوی و مجرب برای کسب علم تجربه شده و پرخیر

در این مطلب قصد داریم دعایی تجربه شده و پر خیر و برکت بخوانیم که سبب می شود از سختی ها گذر کرده و به کسب علم بدون توقف بپردازیم؛ در واقع برای پیشبرد بسیاری از اهداف خود باید ریسک هایی را در زندگی داشته باشیم؛ در نتیجه خواندن دعای قوی و مجرب برای کسب علم تجربه شده و پرخیر گره گشای مشکلات و سختی های زندگی روزمره خواهد بود.

20786330263702967 دعا و ختم مجرب سبک زندگی
دعای قوی و مجرب برای کسب علم تجربه شده و پرخیر

دعای قوی و مجرب برای کسب علم تجربه شده و پرخیر,دعا کسب علم,دعای برای کسب علم,دعا جهت کسب علم,دعا برای کسب علم ودانش,دعا برای کسب علم کیمیا,دعای موفقیت در امتحان,دعای موفقیت در کار,دعای موفقیت در کارها,دعای موفقیت فرزند,دعای موفقیت در درس,دعای موفقیت برای دوستان,دعای موفقیت در تحصیل,دعای موفقیت در کنکور,دعای موفقیت در امتحان رانندگی,دعای موفقیت در دادگاه,دعای موفقیت در کاری,دعای موفقیت برای دوست,دعای موفقیت در فوتبال,دعای موفقیت درس,دعای موفقیت و سربلندی,دعای موفقیت در امور,دعای موفقیت در شغل,دعای موفقیت در هرکاری,دعای موفقیت درسی,دعای موفقیت در معامله,

دعای قوی و مجرب برای کسب علم تجربه شده و پرخیر

ختمی جهت کسب علم کیمیا در این پست معرفی شده است. پیش از شرح آن لازم می‌دانیم توضیحی مختصر خدمت کاربران محترم ارائه کنیم.

اگر شخصی با ایمان و یقین کامل، قصد کسب علم کیمیا را داشته باشد؛ آیات ۱۷ و ۱۸ سوره مبارکه رعد را به مدت ۴۰ شبانه‌روز، هر بار ۷۰ بار با توجه کامل به ذات مقدس حضرت حق و معانی آیات قرائت کند و به هنگام خواب نیزدعا ی زیر را بخواند، در عالم خواب به وی علم کیمیا عنایت شود.

یا مظهر العجائب، و معلم الانسان ما لم یعلم، و مغنی البآئس الفقیر، و مذل الجابرین بمشیته، و هو علی کل شیء قدیر، اطلعنی علی ما عقد علیه الضمیر.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *