آخرین خبرها

دعای زیاد شدن محبت در دل مرد و زن مجرب

بالاخره ممکن است هر کدام از ما در برهه ای از زندگی درگیر اختلافات و مشکلات خانوادگی و زناشویی شویم. دعای زیاد شدن محبت در دل مرد و زن مجرب در این وضعیت نتیجه می دهد.

در واقع این دعا ها سبب می شوند که تمامی مشکلات و دغدغه های شما در زندگی زناشویی و روابط عاطفی حل شود و اگر می خواهید محبت و عشق همسرتان را به خودتان بیشتر کنید ان شاء الله که حاجت بگیرید.

,دعای مهر همسر,دعای افزایش مهر همسر,دعای مهر و محبت همسر سریع,دعا مهر همسر,دعای مهر محبت برای همسر,دعای افزایش مهر شوهر به زن,دعای افزایش مهر و محبت همسر,دعا برای افزایش مهر شوهر,دعا برای مهر و محبت همسر,دعا مهر محبت همسر,دعای مهر محبت برای شوهر,دعای مهر محبت قوی برای شوهر,دعای مهر و محبت همسر,دعای محبت در دل مرد

همینطور بیاموزید:

دعایی مجرب برای افزایش ثروت و‌ وسعت روزی و ادای دین

دعای-مهر-و-محبت-شوهر-به-زن مهر و محبت

دعای زیاد شدن محبت در دل مرد و زن مجرب,دعای جلب عشق,دعای جلب عشق شخص مورد نظر,دعای جلب عشق از راه دور,دعای جلب عشق فوری,دعای جلب عشق سریع,دعای جلب عشق و محبت معشوق,دعای جلب محبت شوهر,دعای جلب محبت معشوق,دعای جلب محبت,دعای جلب محبت قوی,دعا برای جلب محبت شخص مورد نظر,دعای جلب محبت شخص مورد نظر,دعای جلب محبت از راه دور,دعای جذب عشق از راه دور,دعای جلب محبت از راه دور

راهگشای اسلامی که می خوانید سبب جلب محبت معشوق، زیاد شدن علاقه همسرتان به شما و همینطور جلب مرد و یا زن می گردد. این دعا را در موارد حلال استفاده کنید.

احضر قطعة سکر واتلوا علیها هذه الاسماء 1000 مرة وفی کل عشر مرات تنفخ فی قطعة السکر ثلاثة مرات وتوکل بالقاء محبة الطالب فی قلب المطلوب .

حاضر کن قطعه ای شکر و بخوان بر آن این اسماء را هزار مرتبه و بعد از هر ده مرتبه ، فوت کن در قطعه ی شکر سه بار و اون اسماء رو وکیل قرار بده در رسیدن محبت طالب در قلب مطلوب

وهذه هی الاسماء ….

و این هست اسماء ….

ملکش بلکش عطوف تَوَکَّلوا یا خُدّامِ هذِهِ الاَسماءِ بِحَقِّها عَلَیکُم وسِرِّها لَدَیکُم واَلقُوا مُحَبَّةِ فلان ابن فلانه فی قلب فلانة بنت فلانه اَلوَحاً 2 اَلعَجَل 2 اَلسّاعَة بارَکَ الله فیکم وعَلَیکم .

در قسمت فلان بن فلانه اسم مرد و مادرش و در قسمت فلان بنت قلانه اسم زن و مادرش رو بنویسید .

اگر میخواهید محبت مرد در قلب زن زیاد بشه به این صورت می نویسید اما اگر برعکس میخواهید باید جای اینها رو عوض کنید به این صورت که می نویسید القوا محبة فلانه بنت فلانه فی قلب فلان ابن فلانه

ثم بعد تمام العمل تتطعمها للمطلوب فی طعام او شراب

سپس بعد اتمام کار ، اون قطعه شکر دعا خونده رو به غذا یا نوشیدنی مطلوب اضافه میکنید یعنی همون کسی که میخواهید محبتش به شما بیشتر بشه.

دعای محبت در دل مرد

یحضر المطلوب بأذن الله مذهول العقل

یکتب فی سبعه أوراق – الساعة 11 ص (وهى ساعة الشمس) فی أول الشهر العربی .
ثم نجعل فی کل ورقة 7 حبات فلفل أبیض و7 حصوات لبان ذکر ( وشیء من أثر المطلوب إن وجد ).
ثم نلقی الورقة فی النار وهکذا تحرق واحدة بعد واحدة یحضر المطلوب بأذن الله مذهول العقل .
وهذا مانکتب فى الأوراق السبعة
أحون2 أحماطیس2 کملموصا2 همیر کمهیر2أطلع2 أفراطیق2 دلیهوه2 طلهمیک2
توکلوا یاخدام هذه الأسماء بحرق قلب کذا على محبة کذا بحقها علیکم

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *