آخرین خبرها

دعای زیاد شدن محبت و جلب عشق سریع الاثر

دعای زیاد شدن محبت و جلب عشق سریع الاثر

در این مطلب قصد داریم به شما عزیزان دعایی پرخیر و تجربه شده پیشنهاد کنیم که سبب جلب محبت عشق و عمیق شدن رابطه و رهایی از تلخی ها و سختی ها می شود، اگر می خواهید با همسر خود آشتی کرده و زود تر علاقه جالی کنید دعای زیاد شدن محبت و جلب عشق سریع الاثر نتیجه بخش است.

36207602786207 دعا و ختم مجرب مهر و محبت
دعای زیاد شدن محبت و جلب عشق سریع الاثر

دعای زیاد شدن محبت و جلب عشق سریع الاثر,دعا برای رفع اختلاف زوجین,دعا برای رفع اختلاف زن و شوهر,دعایی برای رفع اختلاف زن و شوهر,دعا برای از بین بردن اختلاف زن و شوهر,دعا برای رفع اختلاف بین زن و شوهر,دعای رفع اختلاف زن و شوهر,دعای برای رفع اختلاف زن و شوهر

دعای زیاد شدن محبت و جلب عشق سریع الاثر

برای رفع بد دهنی و بدرفتاری شوهر ، دعای قرآنی زیر را در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد و در منزل نگهدارد. شوهرش مهربان و خوش رفتار خواهد شد :

(بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحیمِ وَ اِنِ امْرَاَتُ خٰافَتْ مِنْ بَعْلِها نُشُوزاً اَوْ اِعْراضاً فَلا جُناحَ عَلَیهِما اَنْ یُصْلِحا بَیْنَهُما صُلْحًا وَ  الصُّلْحُ خَیْرٌ اَللّٰهُمَّ اَصْلِحْ بَیْن (در اینجا نام مرد و نام مادرش را بنویسد) بِحُبِ (نام زن  و مادرش را در اینجا بنویسد) یٰا اَللّٰهُ یٰا اَللّٰهُ بِحَقِّ هٰذِهِ الْحُرُوفِ بِرَحْمَتِکَ یٰا اَرْحَمُ الرّٰاحِمینَ .)

 

برای محبت جمیع خلایق و جلب القلوب ، در ظهر روز جمعه آیات شریفه ذیل را بر سه تکه پارچه (یکی سبز و یکی سرخ و یک زرد) بنویسد و با خود نگهدارد. در بین خلایق محبوب خواهد شد و عزت می یابد.

وإِن یُرِیدُواْ أَن یَخْدَعُوکَ فَإِنَّ حَسْبَکَ اللّهُ هُوَ الَّذِیَ أَیَّدَکَ بِنَصْرِهِ وَبِالْمُؤْمِنِینَ ﴿۶۲﴾ وَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنفَقْتَ مَا فِی الأَرْضِ جَمِیعًا مَّا أَلَّفَتْ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ وَلَکِنَّ اللّهَ أَلَّفَ بَیْنَهُمْ إِنَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ ﴿۶۳﴾

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *