آخرین خبرها

دعای عزت یافتن موفقیت شغلی و کسب روزی زیاد

دعای عزت یافتن موفقیت شغلی و کسب روزی زیاد

در یکی دیگر از پست ها، مطالب و عناوین سایت ملکوت 786 یک بار دیگر گره گشای تجربه شده و اسلامی می خوانیم که سبب می شود به موفقیت های بزرگ و مهم برای کسب روزی بیشتر برسید و اگر می خواهید ارتقاء شغلی پیدا کنید دعای عزت یافتن موفقیت شغلی و کسب روزی زیاد نتیجه بخش است.

263078362078627 دعا و ختم مجرب
دعای عزت یافتن موفقیت شغلی و کسب روزی زیاد

دعای عزت یافتن موفقیت شغلی و کسب روزی زیاد,دعای ارتقا شغلی,دعای ارتقای شغلی,دعا برای ارتقا شغلی,دعا جهت ارتقا شغلی,دعا ارتقا شغلی,دعای ارتقا شغل,دعا برای ارتقای شغلی,دعا جهت ارتقای شغلی,دعا برای ارتقاء شغلی,دعا برای ارتقا شغل,دعا برای ارتقای شغل,دعا جهت ارتقا شغل,دعا جهت ارتقاء شغل

دعای عزت یافتن موفقیت شغلی و کسب روزی زیاد

جهت بزرگی و عزت و طلب جاه و الفت دل ها و فراخی روزی و هر آرزویی که دارید هر روز ۱۰۰۱ بگویید :

آیه ۱۹ سوره شوری :

اللَّهُ لَطِیفٌ بِعِبَادِهِ یَرْزُقُ مَن یَشَاءُ وَهُوَ الْقَوِیُّ العَزِیزُ

آنچه مقصودتان باشد زودتر از آنکه گمان کنید به شما عنایت می گردد.

 

برای عزت و دولت و ثبات قدرت و حفظ سمت و موقعیت و پیشرفت در شغل و ثروت ذکر شریف یا مَلِک را روزانه به تعداد ۹۰ مرتبه تکرار کند و بر آن مداومت ورزد. خداوند متعال او را از تمام امورات دنیوی بی نیاز مینماید.  مجرب است .

 

برای جلب القلوب و مقبول القول شدن و زیاد شدن عزت در میان مردم ، ذکر شریف ذیل را همیشه در حالت سجده و بین اذان و اقامه بخواند. محبوب مردم خواهد شد :

( رَبِّ لَکَ سَجَدتُ خاضِعاً خاشِعاً ذَلیلاً )

 

هر کس بخواهد که حج نصیبش شود پس از نماز عشاء شب جمعه ، هزار مرتبه ذکر (لا حول و لا قوه الا باللّه ) را با توجه قلبی بخواند و سپس از خداوند متعال طلب نماید که زیارت حج را نصیبش گرداند. مجرب است.

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *