آخرین خبرها

دعای سریع الاجابه و تضمینی محفوظ ماندن از خطر و بلایا

دعای سریع الاجابه و تضمینی محفوظ ماندن از خطر و بلایا

احساس خطر در وجود انسان معمولا آزار دهنده است، گاهی می تواند روحی و گاه جسمی و در مواردی هر دو باشد. پیش از هر چیزی به یاد داشته باشید که انسان ها ممکن است در اثر رفتار های نادرستی که با یکدیگر دارند آتش نفرت و کینه را در دل هم روشن کرده و موجب ایجاد بلا هایی شوند. به همین منظور قطعا خواندن دعا راهگشا و حل کننده ی این گونه مشکلات است.

در ادامه دعای سریع الاجابه و تضمینی محفوظ ماندن از خطر و بلایا را به همین منظور بخوانید که انشالله هر گونه بلا، خطر، سختی و دشواری دفع خواهد شد و عاقبت بخیر می شوید. برای رسیدن به این حاجت به خدای متعال توکل کنید.

28362793626327 ادعيه و اذكار
دعای سریع الاجابه و تضمینی محفوظ ماندن از خطر و بلایا

دعای سریع الاجابه و تضمینی محفوظ ماندن از خطر و بلایا,دعای دفع بلا در ماه صفر,دعای دفع بلا در سفر,دعای دفع بلا و بیماری,دعای دفع بلا صوتی,دعای دفع بلا در مفاتیح,دعای دفع بلا و چشم زخم,دعای دفع بلای زلزله,دعای دفع بلای خواب بد,دعای دفع بلا و مریضی,دعای دفع بلا از خانواده,دعای دفع بلایای طبیعی,دعای دفع بلا صحیفه سجادیه,دعای دفع بلا از فرزند,دعای دفع بلای هوو,دعای دفع بلای طبیعی,دعای دفع بلا از پدر و مادر,دعای دفع بلا از مسافر,دعای مجرب دفع خطر,دعای رفع بلا,دعا و ذکر در امان ماندن از خطر,ذکر سریع التاثیر رهایی از خطر,دعای مجرب رفع بلا,ذکر و دعای عظیم دفع آفات و گرفتاری ها,

دعای سریع الاجابه و تضمینی محفوظ ماندن از خطر و بلایا

بسم الله الرحمن الرحیم

یا هو یا من هو یا من لیس الا هو یا حی یا قیوم یا حیا لا یموت یا حی یا قیوم لا اله الا انت صل

علی محمد و آل محمد و ارزقنی خیر الدنیا و الاخرة یا رب العالمین

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *