آخرین خبرها

دعای قوی و مجرب برای رفع درد معده و آرام شدن شکم درد

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعای قوی و مجرب برای رفع درد معده و آرام شدن شکم درد پرداخته ایم ان شاءالله درد معده بهبود می یابد وآرام خواهید شد . 

دعا رفع معده درد,دعای رفع شکم درد,دعای رفع شکم درد کودک,دعای رفع شکم درد نوزاد,دعای دفع درد شکم,دعا معده درد,دعا معده,دعای درد معده بر خرما,دعای رفع معده درد,دعای درد معده در مفاتیح,دعای شفای معده درد,دعای شفای معده,دعای مریضی,دعای مریضان,دعای مریض ها,دعای مریض ,دعای مریض بد حال,دعای مریض اهل سنت

-قوی-و-مجرب-برای-رفع-درد-معده-و-آرام-شدن-شکم-درد-300x165 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا
دعای قوی و مجرب برای رفع درد معده و آرام شدن شکم درد

دعاهایی برای رفع درد معده

 برای رفع درد معده ، آیه شریفه هشتم از سورهٔ مبارکه آل‌عمران را سه مرتبه بر خرما بخواند و به فردی که درد معده دارد بخوراند . اگر این عمل را سه روز پی در پی تکرار کند در معده اش کاملا از بین خواهد رفت. این آیه شریفه را بخواند :
( رَبَّنا لا تُزِغْ قُلُوبَنا بَعْدَ اِذْ هَدَیْتَنا وَ هَبْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ رَحْمَهً اِنَّکَ اَنْتَ الْوَهّابُ ) .

 یکی دیگر از دعاهایی که برای درد شکم و معده و قلب گفته شده است آیات ۸۷ و ۸۸ سوره انبیا می‌باشد و پس از آن ۷ بار سوره حمد را قرائت نمایید.منبع این دعا کتاب مجربات امامیه می‌باشد.ترجمه این آیات چنین است: “به نام خداوند بخشنده مهربان، و ذوالنون را (یاد کن) آنگاه که خشمگین رفت و پنداشت که ما هرگز بر او قدرتی نداریم، تا در تاریکیها ندا در داد که معبودی جز تو نیست، منزهی تو، راستی که من از ستمکاران بودم.

 

دعای رفع معده درد

حضرت صادق (علیه السلام) فرمود: براى این درد بنویسند : 
« بِسْمِ اللهِ الْمُتَعَلِّمُونَ الَّذِينَ لاَ يَعْلَمُونَ وَالَّذِينَ يَعْلَمُونَ قَاعِدُونَ فَوْقَ عِلِّيِّينَ يَأْكُلُونَ نُورآ طَرِيّآ يَسْأَلُونَ صَاحِبَهُمْ مِنَ النُّورِ الْعِلْوِيِّ كَذَلِکَ يَشْفِي فُلاَنَ بْنَ فُلاَنَةَ.
( أَوَلَمْ يَرَ الَّذِينَ كَفَرُوا أَنَّ السَّمَاوَاتِ وَالاَْرْضَ كَانَتَا رَتْقًا فَفَتَقْنَاهُمَا وَجَعَلْنَا مِنَ الْمَاء كُلَّ شَىْءٍ حَىٍّ أَفَلاَ يُوْمِنُونَ )1».
« به نام خداى دانش‌پژوهانى که نمى‌دانند و آن‌ها که مى‌دانند بر علّیین نشسته‌اند و خوراکى از نور مى‌خورند و از خدا نور علوى مى‌خواهند. فلانى فرزند فلانى شفا مى‌یابد.
آیا کسانیکه کافر شدند نمى‌بینند که آسمان‌ها و زمین بسته بودند پس ما آن‌ها را شکافتیم و هر چیز زنده‌اى را از آب پدید آوردیم؟ پس آیا ایمان نمى‌آورند ».
هفت بار با آب مى‌شوید و روى آن روغن مى‌ریزد، بیمار روغن را بر محل درد مى‌مالد و آب را مى‌خورد، ان شاءالله صحت مى‌یابد. 

برگرفته از سایت اهنوس

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *