آخرین خبرها

دعای پشیمان کردن شوهر و بازگشت او مجرب

ممکن است گاهی شوهرتان نسبت به شما اشتباهاتی داشته باشد و باعث شود که شما در زندگی دردگیر مشکلات و گرفتاریهای بزرگ و کوچک شوید؛ دعای پشیمان کردن شوهر و بازگشت او مجرب می تواند این مشکلات را از زندگی شما پاک کند و ان شاء الله که با خواندن این دعا حاجت روا می شوید.

دعای پشیمانی شوهر,دعای پشیمانی شوهر تجربه شده و سریع الاجابه,دعای پشیمانی شوهر از راه دور,دعای پشیمانی شوهر از طلاق سریع الاجابه قوی,دعای پشیمانی معشوق,دعای پشیمانی از گناه,دعای پشیمانی از معامله,دعای پشیمانی زن,دعای عشق شوهر به زن,دعای عشق شوهر به زنش,دعای عشق شوهر ب زن,دعای افزایش عشق شوهر به زن تا لحظه مرگ,دعای افزایش عشق شوهر به زن,دعای جلب عشق شوهر

-پشیمان-کردن-شوهر دعا و ختم مجرب مهر و محبت

دعای پشیمان کردن شوهر و بازگشت او مجرب,دعای عشق مرد به زن,دعای افزایش عشق مرد به زن,دعای فراموشی عشق مرد,دعا برای عشق مرد به زن,دعای عشق و علاقه مرد به زن,دعای عشق دیوانه وار در مرد,دعای عشق زن و شوهر,دعای عشق زن به مرد,دعای عشق به زن,دعای فراموشی عشق زن,دعای عشق و محبت زن وشوهر,دعا برای عشق زندگیم,دعای عشق شوهر ب زن,دعای عشق شوهر به زنش

هر کدام از دعا های زیر می توانند برای جلب محبت شوهر و پشیمان کردن او از طلاق خوانده شوند که ان شاء الله و به لطف خدای بزرگ و بخشنده هر چه زود تر حاجت می گیرید.

برای اینکه محبت شوهر به زنش بیشتر شود، دعای جلب محبت شوهر توصیه می شود. دعای جلب محبت شوهر در دسته ی دعای پشیمانی شوهر با دیوانه کردن محبوب باعث افزایش مهر و محبت می گردد(نگاه کنید به 4 حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته ).

« اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی زَوْجَهً صَالِحَهً وَدُوداً وَلُوداً شَکُوراً قَنُوعاً غَیُوراً إِنْ أَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَ إِنْ أَسَأْتُ غَفَرَتْ وَ إِنْ ذَکَرْتُ اللَّهَ تَعَالَى أَعَانَتْ وَ إِنْ نَسِیتُ ذَکَّرَتْ وَ إِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِهَا »

دعا برای رفع قهر نیز یکی دیگر از دعاهای پشیمانی شوهر می باشد که به رفع کدورت و قهر کمک می کند. دعا برای رفع قهر را بعد از نماز صبح 7 مرتبه بخوانید.(نگاه کنید به دعای آشتی زن و شوهر)

«عَسَي اللهُ اَن يَجعَلَ بَينَکُم وَ بَينَ الَذينَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَةً وَ اللهُ قَديرٌ وَ اللهُ غَفورٌ رَحيمٌ »

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *