آخرین خبرها

دعای رفع کدورت میان زن و شوهر سریع الاجابه و تضمینی

در این پست می پردازیم به یکی از مهم ترین مشکلات و مسائلی که ممکن است میان زوجین وجود داشته باشد؛ دعای رفع کدورت میان زن و شوهر سریع الاجابه و تضمینی و دعای مهر و محبت می تواند سبب شود که اگر میان شما و شوهرتان اختلافی وجود دارد زود تر حل شده و از این گونه گرفتاری ها گذر کنید و مشکلات شما نیز یک به یک حل شود.

دعای رفع کدورت بین زن و شوهر,دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق,دعای رفع کدورت بین زن و شوهر سریع التاثیر,دعای رفع کدورت بین دو برادر,دعای رفع کدورت بین دو نفر,دعای رفع کدورت از راه دور,دعای رفع کدورت و آشتی,دعای رفع کدورت بین دو دوست,دعا برای ایجاد محبوبیت در قلب شوهر,دعا های مهر و محبت به شوهر,دعا برای جلب شوهری که رفته,دعا برای رفع قهر,

همینطور بخوانید: تهیه و خرید عرج حجری (سنگی‌) عرج بری (حیوانی)

دعای-رفع-کدورت-زن-و-شوهر دعا و ختم مجرب مهر و محبت

دعای رفع کدورت میان زن و شوهر سریع الاجابه و تضمینی,دعا زن و شوهر هرگز خصومت نکنند,دعای آشتی زن و شوهر از راه دور,دعای آشتی زن و شوهر,دعای جدایی زن و شوهر,دعای آشتی زن و شوهر قوی و تجربه شده,دعای آشتی زن و شوهر از راه دور تضمینی قوی,دعای محبت زن و شوهر از راه دور,دعای محبت زن و شوهر سریع الاثر,دعای جلب عشق از راه دور,دعای جلب عشق شخص مورد نظر,دعای جلب عشق فوری,دعای جلب عشق سریع,دعای جلب عشق و محبت معشوق,دعا جلب عشق,دعا جلب عشق از راه دور,دعای جلب محبت شوهر

دو مورد دعا در ادامه می خوانیم که البته هر کدام از آن ها تاثیر زیادی دارد اما شما می توانید هر دوی این دعا ها را بخوانید که ان شاء الله زودتر حاجت می گیرید.

دعای وابستگی شدید شوهر به زن نیز یکی دیگر از دعاها در مجموعه قوی ترین دعای جلب محبت شوهر می باشد. دعای وابستگی شدید شوهر به زن که در زیر آمده است را روزی 14 مرتبه بعد از نماز صبح بخوانید. امید است که این دعا اثر کند و باعث جلوگیری از خیانت مرد به زن شود.

« قُلِ اللَّهُمَّ مالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَنْ تَشاءُ وَ تَنْزِعُ الْمُلْکَ مِمَّنْ تَشاءُ وَ تُعِزُّ مَنْ تَشاءُ وَ تُذِلُّ مَنْ تَشاءُ بِیَدِکَ الْخَیْرُ إِنَّکَ عَلی‏ کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدیرٌ »

دعای مهر و محبت میان زن و شوهر

در مواردی که بین زن و شوهر اختلاف پیش آمده است می توانید دعای رفع کدورت بین زن و شوهر را بخوانید تا هرچه سریعتر مهرشان به دل هم افتد و آشتی بین زن و شوهر رخ دهد. دعای رفع کدورت بین زن و شوهر که در زیر آمده است را با نیت مهر و محبت بخوانید.

« بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا »

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *