آخرین خبرها

دعا برای جلب قلب و آشتی کردن مجرب – دعای مهر شوهر

احتمالا وقتی این دعا را می خوانید می خواهید که مهر و محبت یک شخص به شما چند برابر شده و مشکلات و اختلافات میان شما از بین برود؛ در چنین وضعیتی دعا برای جلب قلب و آشتی کردن مجرب – دعای مهر شوهر نتیجه می دهد.

ان شاء الله که مشکلات میان شما و همسرتان و یا شخص مورد علاقه تان زود تر حل شده و گرفتاری هایتان نیز یک به یک برطرف گردد.

دعای مهره مار,دعای مهر و محبت,دعای مهره مار صوتی,دعای مهره مار سریع التاثیر و قوی,دعای مهر و محبت از راه دور,دعای مهر و محبت قوی,دعای مهر و محبت سریع الاجابه و قوی,دعای مهر و محبت شوهر,دعای عشق و محبت,دعای عشق شدید,دعای عشق فوری,دعای عشق ابدی,دعای عشق آتشین از راه دور,دعای عشق از راه دور,دعای عشق دیوانه وار از راه دور,دعای عشق بین زن و شوهر

همینطور بخوانید: دعای قوی جهت نرم کردن دل – دعای مجرب جهت تسخیر قلوب و پیداشدن گشمده

دعای-مهر-و-محبت-زن-و-شوهر دعا و ختم مجرب مهر و محبت

دعا برای جلب قلب و آشتی کردن مجرب – دعای مهر شوهر,دعای علاقه شدید,دعای علاقه مند شدن,دعای علاقه مرد به زن,دعای علاقه بین زن و شوهر,دعای علاقه شوهر به زن,دعای علاقه به کار,دعای علاقه مند شدن پسر به دختر,دعای علاقه مند شدن به نماز,دعای عشق زن و شوهر,دعای عشق زن به مرد,دعای عشق به زن,دعای فراموشی عشق زن,دعای عشق و محبت زن وشوهر,دعا برای عشق زندگیم,دعای عشق شوهر ب زن,دعای عشق شوهر به زنش

دعا هایی که در ادامه می خوانید تماما برای جلب محبت و زیاد شدن عشق شوهر به زن است و ان شاء الله که اگر بر اساس دستور انجام دهید حاجت می گیرید.

برای رام کردن شوهر خود می توانید از دعای مجرب برای تسخیر شوهر استفاده کنید. دعای مجرب برای تسخیر شوهر که در زیر آمده است را هنگام غروب آفتاب هفت مرتبه بخوانید.(نگاه کنید به طلسم محبت باستانی)

« اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ عَبْدِکَ وَ رَسُولِکَ کَمَا بَلَّغَ رِسَالَتَکَ، وَ صَدَعَ بِأَمْرِکَ، وَ نَصَحَ لِعِبَادِکَ. اللَّهُمَّ اجْعَلْ نَبِیَّنَا- صَلَوَاتُکَ عَلَیْهِ وَ عَلَی آلِهِ- یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَقْرَبَ الْنَّبِیِّینَ مِنْکَ مَجْلِساً، وَ أَمْکَنَهُمْ مِنْکَ شَفَاعَةً، وَ أَجَلَّهُمْ عِنْدَکَ قَدْراً، وَ أَوْجَهَهُمْ عِنْدَکَ جَاهاً »

خانم هایی که به دنبال وابسته کردن شدید شوهرشان هستند می توانند از دعا برای وابسته کردن مرد به زن در دسته قوی ترین دعای جلب محبت شوهر استفاده کنند. دعا برای وابسته کردن مرد به زن که در زیر آمده است را روی پارچه ای تمیز نوشته و آن را همیشه نزد خود نگه دارید تا بدین وسیله باعث بیقراری شدید معشوق خود شوید. علاوه بر این، این دعا باعث حرف شنوی شوهر نیز می شود.

« اللهم حَبِّبنی إلَیکَ وَ إلى مَلائکَتِکَ وَ إلى رُسُلِکَ وَ إلى عِبادِکَ الصاّلِحینَ »

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *