آخرین خبرها

دعا برای انتخاب همسر خوب و جلب محبت مرد زندگی

اگر می خواهید شخصی را به سمت خود جلب کنید که برای ازدواج مناسب باشد. دچار مشکل با او در زندگی مشترک نشوید. پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب دعا برای انتخاب همسر خوب و جلب محبت مرد زندگی را بیاموزید.

این دعا سریع التاثیر و پرخیر است و شرایط را برای موفقیت شما در زندگی زناشویی هر روز نسبت به دیروز بهتر می کند.

,دعای انتخاب همسر امام رضا,دعای انتخاب همسر,دعا برای انتخاب همسر خوب,دعا برای انتخاب همسر,دعا برای انتخاب درست همسر,دعای ازدواج,دعای ازدواج با معشوق,دعای ازدواج سریع,دعای ازدواج اهل سنت,دعای ازدواج بهجت,دعای ازدواج سریع زن بیوه,دعای ازدواج موقت,دعای ازدواج سریع با معشوق,دعای ازدواج با معشوق از راه دور,دعای ازدواج با معشوق

دعا-های-مجرب-برای-انتخاب-همسر-خوب دعا مهر و محبت

دعا برای انتخاب همسر خوب و جلب محبت مرد زندگی,دعای ازدواج سریع پسر,دعای ازدواج سریع و موفق,دعای ازدواج سریع الاجابه,دعای ازدواج سریع دختر با معشوق,دعای ازدواج سریع برای دختر,دعای برای ازدواج سریع دختر,دعا برای ازدواج سریع دختر,دعا واسه ازدواج,دعای سریع الاجابه برای ازدواج با معشوق

از امیرالمونین علیه السلام منقول است که: «هر کدام از شما قصد ازدواج داشت باید ابتدا دو رکعت نماز بخواند و در هر رکعت سوره ی فاتحةالکتاب و سوره ی یس را تلاوت کند، وقتی که ازنماز فارغ شد بعد از حمد و ثنای پروردگاربه این صورت دعا بخواند:

پروردگارا، همسری مهربان و بچه آور و شکرگزار و باغیرت به من عطا کن که اگر به او نیکی کردم شکرگزار باشد، و اگر به او بدی کردم مرا ببخشد، و اگر یاد خدا کردم مرا یاری کند، و اگر خدا را فراموش کردم مرا به یاد خدا بیندازد.

اگر از نزد او خارج شدم (اسرار و اموال و آبروی مرا) حفظ کند، و اگر بر او وارد شدم مرا خوشحال سازد، و اگر او را به کاری امر کردم مرا اطاعت کند، و اگر بر علیه او قسم خوردم (که او کاری را انجام دهد) او (آن کار را انجام داده) و مرا از آن قسم بریءالذمّه کند، و اگر بر او غضب کردم مرا راضی سازد. ای پروردگار صاحب جلال و اکرام، چنین همسری را به من ببخش! پس به درستی که من او را از تو خواسته¬ام و به من نمی رسد مگر آن چیزی که تو منت می گذاری و عطا می کنی.»

اللَّهُمَ‏ ارْزُقْنِي‏ زَوْجَةً صَالِحَةً وَدُوداً وَلُوداً شَكُوراً قَنُوعاً غَيُوراً إِنْ أَحْسَنْتُ شَكَرَتْ وَ إِنْ أَسَأْتُ غَفَرَتْ وَ إِنْ ذَكَرْتُ اللَّهَ تَعَالَى أَعَانَتْ وَ إِنْ نَسِيتُ ذَكَّرَتْ وَ إِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِهَا حَفِظَتْ وَ إِنْ دَخَلْتُ عَلَيْهَا سُرَّتْ وَ إِنْ أَمَرْتُهَا أَطَاعَتْنِي وَ إِنْ أَقْسَمْتُ عَلَيْهَا أَبَرَّتْ قَسَمِي وَ إِنْ غَضِبْتُ عَلَيْهَا أَرْضَتْنِي يَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِكْرَامِ هَبْ لِي ذَلِكَ فَإِنَّمَا أَسْأَلُكَ وَ لَا أَجِدُ إِلَّا مَا مَنَنْتَ وَ اَعْطَیْتَ.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *