آخرین خبرها

دعا هایی اسلامی برای بدست آوردن روزی زیاد و کسب رزق شدید

اگر می خواهید به روزی زیادی در زندگی دست یابید. بر مشکلات مالی و گرفتاری ها و گره ها غلبه کنید می توانید در ادامه این مطلب از سایت ملکوت786 مرجع دعا ها و ذکرهای اسلامی. دعا هایی اسلامی برای بدست آوردن روزی زیاد و کسب رزق شدید را بخوانید.

این دعا به استناد کتب قدیمی یکی از معتبر ترین و بهترین دعا ها در این زمینه است که حاجتی خیر می دهد و مشکلات را یک به یک حل می کند.

,دعای رزق و روزی,دعای رزق و روزی و گشایش کار,دعای رزق و روزی صوتی,دعای رزق و روزی اللهم ارزقنی,دعای رزق و روزی زیاد,دعای رزق و روزی روی انگشتر,دعای افزایش رزق و روزی و گشایش کار,دعای برای گشایش کار و رزق و روزی,دعای رزق روزی گشایش کار,دعای رزق و روزی صوتی مغازه,دعای رزق و روزی صوتی دانلود,دعای رزق و روزی زیاد خانه

دعا-های-روزی-دهنده-فراوان دعا رزق و روزی

دعا هایی اسلامی برای بدست آوردن روزی زیاد و کسب رزق شدید,دعای رزق و روزی زیاد صوتی,دعای رزق و روزی زیاد مغازه,دعاي رزق و روزي زياد,دعای رزق و روزی فراوان,دعای رزق و روزی فراوان فوری,دعای رزق و روزی فراوان ثروت,دعای رزق و روزی روی انگشتر عقیق,دعای رزق و روزی بر روی انگشتر,دعای رزق روزی روی انگشتر,

برای یافتن محل دفینه از علمای صوفیه نقل هست که برای یافتن دفینه در صبح یکشنبه آخر ماه قمری این دعا را بر کاغذ تمیز نوشته و در محلی که گمان دفینه میرود پرتاب نماید. هر کجا فرود آمد محل دفینه هست.

همین طور اگر آنرا همراه داشته باشد و وارد محل دفینه شود وسه بار آیات الکرسی مبارکه را بخواند و با وسیله آهنی دایره اي بر زمین عرف کرده و داخل آن دایره نشسته وچمبره زند و مشتی خاک برداشته و این دعا را بر آن ۱۹ مرتبه بخواند و سپس آن خاک را در محل بپاشد و بلافاصله از دایره خارج شود. محل گنج بر وی مکشوف گردد:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرّحیم. وَعِنْدَهُ مَفَاتِحُ الْغَیْبِ لا یَعْلَمُهَا إِلا هُوَ وَیَعْلَمُ مَا فِی الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَمَا تَسْقُطُ مِنْ وَرَقَةٍ إِلا یَعْلَمُهَا وَلا حَبَّةٍ فِی ظُلُمَاتِ الأرْضِ وَلا رَطْبٍ وَلا یَابِسٍ إِلا فِی كِتَابٍ مُبِینٍ«٥٩انعام»اَللّهُمَّ اَحرسنی مِنْ شَرِّالجنّ واحفَظنی مِن مَسِّهِم یاحفیظُ فَاللَّهُ خَیْرٌ حَافِظًاوَهُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ«٦٤یوسف»

دعا هایی برای بدست آوردن روزی

اگر کسی آیه مبارکه زیر را نوشته و همراه داشته باشد و وارد محل دفینه شود و سپس با وسیله آهنی دایره اي در زمین عرف کند و در آن به حالت چمبر بنشیند و سپس مشتی خاک برداشته و این آیه مبارکه و دعای همراه آن را بر آن خوانده و سپس خاک آن را در محل بپاشد و بلافاصله از دایره خارج شود ، محل دفینه بر وی مکشوف شود .

وَعِندَهُ مَفَاتِحُ الْغَیْبِ لاَ یَعْلَمُهَا إِلاَّ هُوَ وَیَعْلَمُ مَا فِی الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَمَا تَسْقُطُ مِن وَرَقَةٍ إِلاَّ یَعْلَمُهَا وَلاَ حَبَّةٍ فِی ظُلُمَاتِ الأَرْضِ وَلاَ رَطْبٍ وَلاَ یَابِسٍ إِلاَّ فِی كِتَابٍ مُّبِينٍ اللهم احرسنی من شر الجن و احفظنی من مسهم یا حفیظ فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین .

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *