آخرین خبرها

دعا برای دور شدن جادوگران و دفع طلسم جادوی اشخاص در زندگی

در یکی دیگر از پست ها، مطالب و عناوین سایت ملکوت786 قصد داریم به شما دعایی بیاموزیم که با استفاده از آن می توانید از سحر و جادو دور شوید. دعا برای دور شدن جادوگران و دفع طلسم جادوی اشخاص در زندگی متن کامل این نسخه و دستورات در دسترس شماست.

,دعای دفع جادو,دعای دفع جادو جنبل,دعای دفع جادو و سحر,دعای دفع جادوگر,دعای رفع جادو جمبل,دعای رفع جادو در مفاتیح,دعای رفع جادو طلسم,دعاهای رفع جادو,دعای برای دفع جادو,دعا برای دفع جادو جنبل,دعا برای رفع جادو جنبل,دعای رفع جادو و سحر,دعاي دفع سحر و جادو,دعای برای دفع سحر و جادو

دعا-های-دفع-اثر-ساحره-و-جادوگر باطل السحر و چشم زخم

دعا برای دور شدن جادوگران و دفع طلسم جادوی اشخاص در زندگی,دعای قوی دفع سحر و جادو,دعای مجرب برای دفع سحر و جادو,دعای دفع جادوگران,دعای رفع سحر و جادو در مفاتیح,دعای رفع جادو و طلسم,دعا برای رفع جادو طلسم,دعاي رفع طلسم و جادو,دعا رفع طلسم جادو,دعای رفع جادو,دعای برای رفع جادو,دعا براي رفع جادو,دعا برای دفع سحر جادو,دعای برای دفع شیاطین و جادوگران

متن کامل این دعا ها و دستورات را در ادامه می توانید بخوانید که ان شاء الله همه چیز به خیر و خوشی می گذرد و بر مشکلات و جادوی زندگی خودتان غلبه می کنید و سرانجام خیر در انتظارتان خواهد بود.

اگر کسی را وسواس و فراموشی غالب باشد به کسی ماند که از برای او سحری کرده باشند یا چشم بد به او رسیده باشد این آیات از سوره انبیاء را جام سفید روی (مثلا ظرف چینی تازه) بنویسد و بشوید و ناشتا بیاشامد و قدرت حق تعالی را مشاهده کند. بسم الله الرحمن الرحیم اقترب للناس حسابهم و هم فی غفله معرضون ، مایاتیهم من ذکر من ربهم محدث الا استمعوه و هم یلعبون لاهیه قلوبهم و اسروالنجوی الذین ظلموا هل هذا الابشر مثلکم افتاتون السحر و انتم تبصرون قال ربی یعلم القول  فی السماء و الارض و هو السمیع العلیم. (سوره انبیاء آیات ۱ تا  ۴ )

دعا برای دور شدن طلسم

برای دفع سحر نوشته و بر گردن آویزان نمایند مجرب است. ب

سم الله الرحمن الرحیم  عزمت علیکم بما عذیت به سلیمان انه من سلیمان و انه بسم الله الرحمن الرحیم  آهیا شراهیا بطوشیا جهارا یلمو شیا قهارا بحق کهیعص ذکر رحمه ربک عبده زکریا اذ نادی ربه نداء خفیا کما قل اعوذ برب الناس ملک الناس  اله الناس من شرالوسوس الخناس الذی یوسوس فی صدور الناس من الجنه و الناس .(بر روی کاغذ سفید و بدون خط نوشته شود)

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *