آخرین خبرها

دعا ها و دستوراتی برای رفع جادو و دفع طلسم و سحر

امروز و در این عنوان از سری ادعیه و اذکار سایت ملکوت786 قصد داریم به شما عزیزان راهگشای پرخیر و مجربی بیاموزیم که سبب دفع جادو می گردد. دعا ها و دستوراتی برای رفع جادو و دفع طلسم و سحر را حالا می توانید در ادامه بخوانید.

این دعا سبب می شود که اگر خدایی نکرده مدام از سحر و جادو می ترسید زود تر رها شده و مشکلات زندگی تان نیز بر همین اساس یک به یک حل گردد.

,دعای باطل سحر دفن شده,دعای باطل سحر دفن شده دایی ابراهیم,دعای باطل سحر دفن شده فوری,دعای باطل سحر,دعای باطل سحر قفل,دعای باطل سحر با اسفند,دعای باطل سحر عمری,دعای باطل سحر قوی صوتی,دعای باطل سحر با سرکه,دعای باطل سحر صوتی,دعای باطل سحر جادو,دعا باطل سحر عمری

-های-باطل-سحر-و-جادو ادعيه و اذكار باطل السحر و چشم زخم

دعا ها و دستوراتی برای رفع جادو و دفع طلسم و سحر,دعاي باطل سحر عمري,متن دعای باطل سحر عمری,دعاي باطل سحر فوری,دانلود دعای باطل سحر صوتی,دعا باطل شدن سحر صوتی,دعای باطل سحر جادوی سیاه,دعای باطل سحر و جادوی قوی,دعاي باطل سحر و جادو,دعا باطل سحر و جادو,دعاهای باطل سحر و جادو,دعای باطل کننده سحر و جادو,دعاي باطل كردن سحر و جادو قوي,دعای برای باطل سحر و جادو,دعاي باطل شدن سحر و جادو

دعا و دستوراتی برای دفع طلسم

هر روز آیه هشتاد و یک سوره اسراء را هفت مرتبه به لیوانی از آب بخواند و بیاشامد. و آیه این است: وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقاً (لیوانی تازه ، مخصوص این کار کنار بگذارید)

آیه صد سوره نساء را نوشته و فرد سحر زده از گردن بیاویزد. آیه این است:

 وَمَن يُهَاجِرْ فِي سَبِيلِ اللّهِ يَجِدْ فِي الأَرْضِ مُرَاغَماً كَثِيراً وَسَعَةً وَمَن يَخْرُجْ مِن بَيْتِهِ مُهَاجِراً إِلَى اللّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ يُدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلى اللّهِ وَكَانَ اللّهُ غَفُوراً رَّحِيماً

(با خودکار نوشته نشود.با چیزی که طبیعی است مثل زعفران یا زغال بنویسید ، مدادهای امروزی مناسب است.

اگر با زعفران می خواهید بنویسید کمی زعفران را بامقداری آب جوش ذر استکان کوچک مخلوط کنید وسپس روی آن گلاب بریزید بعد از این که سرد شد می توانید با خود نویس یا با قلم های نقشه کشی {راپید یا روترینگ} بنویسید)

اسپند همراه با کمی کندر دود کنید و به هنگام دود کردن سوره های کافرون ، توحید ، فلق و ناس را قرائت نمایید. ( حداقل هفته ای دو بار )

دعا برای رفع جادو و سحر

به شما عزیزان پیشنهاد می شود که حتما این دعا ها را بخوانید و این دستورات را نیز به عنوان مکمل آن ها انجام دهید که نتیجه خیر می گیرد.

1. همیشه قرآن کوچک همراه داشته باشید.

2. سوره های فلق و ناس را هر روز تلاوت نمایید.(حداقل سه مرتبه اول صبح و سه مرتبه اول شب خوانده شود. )

3. به وقت خواب سوره های کافرون ، توحید ، فلق و ناس را بخوانید.

4. پایان هر نماز آیه الکرسی را حداقل یکبار تلاوت نمایید.

5. به اذان توجه نموده و  همراه با موذن زمزمه کنید.(حداقل یک اذان در شبانه روز)

6. معوذتین(سوره های فلق و ناس)را نوشته و همراه خود نگهدارد. (روی کاغذ سفید و بدون خط یا پوست آهو نوشته و یا روی نقره یا عقیق حک نماید. )

 

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *