آخرین خبرها

دفینه داخل سنگ ساروجی و دفینه در کنار رودخانه را چطور پیدا کنیم

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دفینه داخل سنگ ساروجی و دفینه در کنار رودخانه را چطور پیدا کنیم اطلاعاتی در اختیار شما قرار داده ایم تا با آثار آنها آشنا شوید و مکان را راحتتر پیدا کنید . 

ساروج چیست,ساروج در جدول,ساروج سیاه,ساروج در دفینه,ساروج سفید,ساروج بتن,ساروج کنونی در جدول,ساروج بوشهر,عمق دفینه کنار رودخانه,دفینه درخت کنار رودخانه,گنج چشمه ها کجاست,عمق گنج چشمه ها,چشمه های گنج دار,دفینه های درختی,دفینه درختان,دفینه ها در ایران,درخت های دفینه,دفینه درختان مقدس,پلمپ دفینه,پلمپ دفینه شتر,پلمپ دفینه ها,پلمپ دفینه کوه,پلمپ دفینه در کوهستان,پلمپ دفینه چیست,پلمپ دفینه لاکپشت,پلمپ دفینه در سنگ 

دفینه-داخل-سنگ-ساروجی-و-دفینه-در-کنار-رودخانه-را-چطور-پیدا-کنیم-300x159 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده متفرقه
دفینه داخل سنگ ساروجی و دفینه در کنار رودخانه را چطور پیدا کنیم

گنج چشمه ها را چگونه پیدا کنیم؟   

از چشمه ها جزء قدیمی ترین آثارها و پرکاربردترین محل برای مخفی کردن دفینه ها در باستان یاد شده .
مردم از آب به عنوان آشامیدن , حمام کردن و خاصیت های درمانی که اکثر چشمه ها داشتند استفاده میکردند و همین باعث میشد که اهمیت زیادی در گذشته داشته باشد.
و باعث معروفیت آن چشمه میشد هر چقدر چشمه معروف تر و مورد استفاده بیشتری میان قبایل قرار می گرفت.
پس جای خوبی برای مخفی کردن دفینه ها در کنار آن بود چون کاملا شناخته شده بود و شخصی که اموال خود را در اطراف آن مخفی میکرد خیالش راحت بود که مکان را از یاد نمی برد.
و در قدیم هم مکانی را نداشتند که اموال خود را از گزند دشمنان و راهزنان و… در امان نگه دارند.
پس شروع به دفن ثروت خود در این مکانهای معروف میشدند . همه چشمه ها طبیعی نیستند و تعدادی از آنها به صورت دست ساز طراحی می شدند .     

در گذشته برای علامت  گذاری دفینه ها از درختان   

مختلفی استفاده میشده که هر درخت دارای مفهوم خاصی برای گذشتگان بوده برای مثال عمق .فاصله .نوع بار و تعداد آن توسط نوع درخت بیان می شده . ازدرختایی مانند چنار .گردو.گز .آزاد .داغداغان .زالزالک.توت و سرو زیاد استفاده می کردن درختانی که قدمت و عمر زیادی دارن همیشه بعنوان نشانه قرار میگرفتن و دفینه در فاصله مشخصی از اون درخت دفن می شده. البته بعضی برای اینگونه دفینه ها هم نقشه تهیه میکردن ولی بیشترشون بدون نقشه هست و فقط بصورت نسل به نسل بازگو می شده.   

دفینه داخل سنگ ساروجی   

دفینه این موارد به راحتی نیست و باید تلاش بسیاری کرد .این آثار حالت های مختلف دارد و نمی شود گفت حتما برای دفینه کارگذاری شده مگر در شرایطی خاص در صورتی که این علائم روی سنگ حجاری شده باشند معنی دفینه نیست و فقط هنر خود را به نمایش گذاشته اند و نماد قدرت و جنگ آوری در گذشته بوده است . 

اگر سنگ به شکل دایره یا گرد و اندازه یک بند و قطر ۱۰ سانتی بود در طرفی دیگر جای پنجه دست داشت در این صورت می توان گفت برای دفینه طراحی و کارگذاری شده اگر سوراخ به صورت چندتایی و حتی تکی بود مقداری اشیاء قیمتی داخل آن نهفته است ولی اگر سوراخ همراه با جای پنجه آدم بود قضیه به طور کل فرق می کند و اینبار دفینه در زیر سنگ وجود دارد و جای پنجه به این منظور است که یعنی باید سنگ را با دست جابجا کنید . که در این صورت دفینه یا به طور مستقیم زیر سنگ است و یا تونلی در زیر سنگ باز می شود که به قلعه نزدیک آن راه دارد که دفینه در زیر قلعه وجود دارد . 

 

برگرفته از سایت ملکوتیها  

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *