آخرین خبرها

طلسم دعاهای قوی برای بیقرار کردن معشوق و جلب محبت بسیار مجرب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ طلسم دعاهای قوی برای بیقرار کردن معشوق و جلب محبت بسیار مجرب  پرداخته ایم ان شاءالله فرد مورد نظر بیقرار شما خواهد شد و محبت او سمت شما زیاد می شود . 

دعای محبت قوی,دعای محبت از راه دور,دعای محبت بین زن و شوهر,دعای محبت شدید,دعای محبت سوزاندنی,دعای محبت همراه,دعای محبت با میخ,دعای محبت از راه دور با نمک,دعای بیقراری معشوق,دعای بیقراری معشوق برای ازدواج,دعای بیقراری شدید معشوق سوزاندنی,دعای بیقراری شدید طرف مقابل,دعای بیقراری شدید معشوق سوزاندنی,دعای بیقراری از راه دور,دعای بیقراری با فلفل سیاه,دعای بیقراری نوزاد 

طلسم-دعاهای-قوی-برای-بیقرار-کردن-معشوق-و-جلب-محبت-بسیار-مجرب-300x159 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا متفرقه مهر و محبت
طلسم دعاهای قوی برای بیقرار کردن معشوق و جلب محبت بسیار مجرب

طلسم بیقراری شدید معشوق   

اگر بخواهید به کمک طلسم معشوق خود را بی قرار خود کنید طلسم بیقراری شدید معشوق که در زیر آورده شده این کار را برای شما انجام می دهد. طلسم بیقراری شدید معشوق را هر صبح هنگام طلوع آفتاب بخوانید : 

« اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِكَ حَتَّى لَا یكُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِكَ غِلْظَةٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَةٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِكَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم »     

 

تسخیر قلبی شدید و قوی الأثر   

برای تسخیر قلب فوری در ابتدا نیت کرده و آیات شریفه ٧٨ و ٧٩ سوره یس را قبل از طلوع آفتاب با خلوص قلبی در روز یکشنبه به تعداد ۵۱ مرتبه بر مقداری نمک صاف یا نرم شده قرائت نماید و بدمد . سپس تمامی نمکها را در آتش ریخته و به طور کامل بسوزاند. ان شاءالله چنان قلب محبوبش تسخیر شود که در خیالش نگنجد. این آیات شریفه را بخواند :

وَضَرَبَ لَنَا مَثَلًا وَنَسِیَ خَلْقَهُ قَالَ مَنْ یُحْیِی الْعِظَامَ وَهِیَ رَمِیمٌ .  قُلْ یُحْیِیهَا الَّذِی أَنْشَأَهَا أَوَّلَ مَرَّهٍ وَهُوَ بِکُلِّ خَلْقٍ عَلِیمٌ .  

 

دعای محبت و عشق و بی قراری فوری    

برای افزایش محبت و بی قرار کردن فرد مورد نظر ، دعای قرآنی فوق را هفت مرتبه بر خرما بخواند و آنرا به فرد مورد نظرش بخوراند. بسیار مجرب و موثر است :

وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَکُوبُهُمْ وَمِنْهَا یَأْکُلُونَ سُبْحَانَ الَّذِی سَخَّرَ لَنَا هَذَا وَمَا کُنَّا لَهُ مُقْرِنِینَ وَإِنَّا إِلَى رَبِّنَا لَمُنْقَلِبُونَ

فلان بنت فلان (نام فرد مورد نظر و نام مادرش) علی حب فلان بن فلان (نام خودش و نام مادرش) الساعه الساعه الساعه .فقط در امر حلال استفاده شود.   

 

دعای محبت قوی و سریع (فقط در امر حلال استفاده شود)   

اگر خواهی کسی را عاشق و شیفته خود گردانی آیه ذیل را که در میان علما معروف و مشهور به آیه مودت و محبت است شبانه چهارده مرتبه بر شیرینی یا میوه و از این قبیل بخواند و بر آن بدمد و بخورد مطلوب دهد. بی شک عشق مطلوب فزونی یابد و عاشقش گردد.

راه دیگر این است که این آیه (آیه مودت) را چهل مرتبه بر شیرینی یا خوردنی مورد علاقه مطلوب خوانده و بر آن بدمد و سپس آنرا بخورد مطلوب دهد.

و آن آیه کریمه این است : 

یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللهِ وَ الَّذینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبّاً لِلّهِ   

 

برگرفته از سایت ملکوتیها 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *