آخرین خبرها

سوره‌ های قرآنی مجرب برای زیباشدن جنین و فرزند

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به سوره‌ های قرآنی مجرب برای زیباشدن جنین و فرزند پرداخته ایم. برای زیبایی جنین و فرزند سوره و آیات قرآنی مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

95CD1EBD-1BAF-42FF-A32D-8BE8A8F4E6A8-300x199 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا و ختم مجرب

سوره‌ های قرآنی مجرب برای زیباشدن جنین و فرزند,سوره‌ های مجرب برای زیبایی جنین و فرزند,سوره برای زیبایی جنین,سوره قوی برای زیبایی جنین,سوره تضمینی مخصوص زیبایی جنین,سوره قرآنی جهت زیبایی فرزند,سوره قرآنی تضمینی و مجرب

سوره‌ های قرآنی مجرب برای زیباشدن جنین و فرزند

بهترین کار برای زیبا شدن فرزند ابتدا خواستن فرزندی با روحی زیبا از خداوند است بعد به قول قدیمی ها نوزادانی که بعد از اتمام عادت ماهیانه خانمها بدنیا می‌ایند(یعنی اگر بعد از اتمام دوره ماهیانه نزدیکی صورت بگیرد که پزشکان متخصص به آن به آن روزهای ۱۴ تا ۱۸ می‌گویندکه شانس بارداری هم در این روزها بالاتر است) به مراتب زیباتر از نوزادانی هستند که در روزهایی که به دوره قاعدگی بعدی نزدیک می‌شوید نطفه‌شان تشکیل شده باشد. به زبان ساده تر در هفته ای که بعد از آن شما عادت ماهیانه خواهید داشت رحم در حالتی است که خود را برای بازسازی آماده می‌کند. پس می‌بینیم حرف قدیمی ها با علم جدید و عقل سلیم پاسخ شما را دادند. در ضمن من خودم از این فرمول استفاده کردم نتیجه گرفتم. امیدوارم همه فرزندانی با روحی زیبا و تنی سالم داشته باشند.

 طبق احادیث اسلام در زمان بارداری برای زیبا شدن کودک سیب و به مصرف کنید خصوصاً در شب تشکیل نطفه و برای باهوش شدن کودک، کُندُر بخورید که از مقدار کم شروع کنید و به مرور مصرف آنرا به روزی یک تکه کوچک برسانید .مادرانی که افت فشارخون دارندوفشارآنهازیر۱۲می باشدآنها بطورخودکارعصبی هستند و چهره آنهاکدروپوستاشان صافی لازم راندارد وبرجنین نیزتأثیرمنفی دارد.انار،آلبالو،گوشت نرکباب شده،سبزی خوردن،سیب درختی،باقلا ونخود خون ساز،کلسیم دارهمچنین دارای ویتامین ب هستندکه سبب خوش خلقی،تأمین کلسیم وپیشگیری ازنرمی استخوان میشوند ودرمجموع سبب زیبائی مادرونوزادمیشوند.برای این که فرزندانتان رنگ و روی خوبی داشته باشد و کبدش هم سلامت باشد در هنگام آبستنی(سه ماهه ی اول) به سراغ دوستان کبد بروید بهترین دوست کبد ، روغن زیتون است .غیر از روغن زیتون ، روغن ماهی ، کره ، روغنهای نباتی ، خیار ، کاهو ، کاسنی ، هویج زرشک ، عناب و نعنای دم کرده برای خوش آب و رنگ شدن نوزاد فوق العاده موثر است .خوردن میوه و سبزی هایی که ویتامین ث دارند در رنگ طفل موثر است و آنان را زیبا می کند .

سوره‌هایی که باعث زیبایی جنین می‌شوند

بر اساس روایات خواندن سوره توحید در بارداری مخصوصاً در ماه ۲ تأثیر زیادی بر زیبایی جنین دارد،در ماه دوم حاملگی چهره جنین شکل می‌گیرد، به همین خاطر این ماه برای خواندن سوره توحید مناسب است.

تأثیر سوره یوسف بر جنین: در جایی دیگر روایت شده در نیمه هر ماه عربی که ماه بدر است شوهر سوره یوسف را بر شکم همسرش بخواند تا به امید خدا فرزند زیبایی به دنیا بیاورند.

خواندن نماز شب توسط مادر باردار تأثیر زیادی در زیبایی جنین و فرزند دارد.قبل بارداری و پیش از نزدیکی برای زیبایی فرزند و جنین سوره یاسین را بخوانید و به سیب یا انار فوت کنید و آن را میل کنید.

برگرفته از سایت دعاسایت

درباره‌ی مدیر قبادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *