آخرین خبرها

نماز مجرب برای طلب عفو و توبه و استغفار از درگاه خداوند

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به نماز مجرب برای طلب عفو و توبه و استغفار از درگاه خداوند پرداخته ایم. برای طلب عفو و توبه و بخشش گناهان از درگاه خداوند متعال نماز مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

50024F19-6E01-4A2A-8179-CC5338046C0F-300x169 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دستورالعمل مجرب ترک گناه دعا و ختم مجرب دعای آمرزش گناهان

نماز مجرب برای طلب عفو و توبه و استغفار از درگاه خداوند,نماز عفو و توبه از گناهان و نماز استغفار در مفاتیح الجنان,نماز توبه در مفاتیح الجنان,نماز طلب عفو در مفاتیح الجنان,نماز استغفار در مفاتیح الجنان,نماز توبه و استغفار چند رکعت است,نماز مخصوص بخشیده شدن گناهان,نماز سریع الاجابه برای آمرزش گناهان

نماز مجرب برای طلب عفو و توبه و استغفار از درگاه خداوند

انسان جایزالخطاست و همه ما مرتکب گناهانی می‌شویم که برایمان پشیمانی به همراه دارد. گاهی این گناهان کوچک و گاهی آن‌قدر بزرگ است که فکر می‌کنیم هیچ وقت بخشیده نمی‌شوند.

آیا نمازی وجود دارد که با خواندن آن امید به بخشیدن گناهان داشته باشیم؟

غیر از نماز برای بخشیدن گناهان چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟

نماز توبه چگونه خوانده می‌شود؟

اگر واقعاً از گناهی پشیمان هستید و از صمیم قلب می‌خواهید که توبه کنید مطمئن باشید که توبه شما توبه نصوح خواهد بود و خدا توبه‌تان را خواهد پذیرفت.

ابتدا غسل کنید.

بعد از آن وضو بگیرید.

دو نماز دو رکعتی مانند نماز صبح بخوانید و در هر رکعت بعد از حمد سه بار سوره توحید، یک بار سوره فلق و یک بار سوره ناس را بخوانید.

بعد از نماز ۷۰ مرتبه استغفار کنید.

سپس بگویید: «لا حَولَ وَ لا قُوَّهَ إلّا بِالله العَلِیِّ العَظیمِ»

در انتها بگویید: «یا عَزیزُ یا غَفّارُ إغفِر لِی ذُنُوبِی وَ ذُنُوبَ جَمیعِ المؤمِنینَ وَ المُؤمِناتِ فَإنَّهُ لا یَغفِرُ الذُّنوبَ إلّا أنتَ»

نماز عفو و نماز استغفار در مفاتیح الجنان

دو رکعت است که در هر رکعت سوره حمد و یک مرتبه انّا انزلناه خوانده مى شود و بعد از قرائت حمد و سوره پانزده مرتبه ربّ عفوک عفوک و در رکوع ده مرتبه گفته مى شود و آن را مانند نماز جعفر تمام مى کند.

مؤلّف گوید: نماز استغفار همانند نماز عفو است، جز ان که به جاى ربّ عفوک باید استغفر اللّه گفته شود، و این نماز براى فراوانى روزى سودمند است، ان شاء اللّه تعالى.

برگرفته از سایت دعاسایت

درباره‌ی مدیر قبادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *