در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعاهای بسیار مجرب برای ترک اعتیاد و ترک عادت های بد تضمینی قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله با دعاهای تجربه شده ترک خواهد کرد .

دعای ترک سیگار فرزند,دعای ترک اعتیاد,دعای ترک اعتیاد,دعای ترک اعتیاد همسر,دعای ترک اعتیاد با اسپند,دعای ترک اعتیاد از بهجت,دعای ترک اعتیاد ,دعای ترک اعتیاد فرزند,دعای ترک عادت بد,دعای ترک عادتهای بد,دعا برای ترک عادت بد,دعای ترکی,دعای ترک اعتیاد,دعای ترک خود ارضايی,دعای ترکی برای شفای مریض,دعای ترک سیگار,دعای ترک ناس,دعای ترکی امام زمان,دعای ترک گناه کبیره

دعاهای-بسیار-مجرب-برای-ترک-اعتیاد-و-ترک-عادت-های-بد-تضمینی-300x158 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب شفای بیماری متفرقه

دعاهای بسیار مجرب برای ترک اعتیاد و ترک عادت های بد تضمینی

دعای مجرب برای ترک اعتیاد و سیگار تضمینی             

برای ترک سیگار یا سایر عادات بد ، روزانه یکصدوده مرتبه دعای ذیل را بخواند و مدتی بر آن مداومت ورزد. مجرب است. این دعا را بخواند : 
اللهم غَیِّر سوءَ حالِ [اسم فرد مورد نظر را بگوید] بِحُسنِ حَالِک .
این دعای قرآنی بطور کلی برای ترک عادتهای بد و گناهان بسیار مجرب و موثر است . سوره مبارکه فاتحه را بر ظرفی از آب بخواند و زمانی که به کلمه (اهدنا) رسید ، هفتاد بار کلمه (اهدنا ) را تکرار کند و پس از اینکه هفتاد بار تکرار کرد ، سوره فاتحه را تکمیل کند و بر ظرف آب بدمد و آب را به فردی که عادتهای بد دارد و یا مشروب خوار است ، بنوشاند. به اذن خداوند تبارک و تعالی بزودی عادات بد را ترک می کند.                          

 

دعا برای ترک اعتیاد به شیشه                 

اگر یکی از عزیزان شما به شیشه و سایر مواد مخدر صنعتی اعتیاد شدید دارد بهتر است دعا برای ترک اعتیاد به شیشه که در ادامه آمده است را بخوانید : 

• « وَ أَسْأَلُکَ بِما لا أَعْلَمُ وَ لَوْ عَلِمْتُهُ سَأَلْتُکَ بِهِ، وَ بِکُلِّ اسْمٍ اسْتَأْثَرْتَ بِهِ فِی عِلْمِ الْغَیْبِ عِنْدَکَ أَنْ تُصَلِّیَ عَلى مُحَمَّدٍ، عَبْدِکَ وَ رَسُولِکَ وَ أَمِینِکَ عَلى وَحْیِکَ، وَ أَنْ تَغْفِرَ لِی جَمِیعَ ذُنُوبِی، وَ تَقْضِیَ لِی جَمِیعَ حَوائِجِی، وَ تُبَلِّغِنِی آمالِی، وَ تُسَهِّلَ لِی مَحابِّی، وَ تُیَسِّرَ لِی مُرادِی، وَ تُوصِلَنِی إِلى بُغْیَتِی سَرِیعاً عاجِلًا، وَ تَرْزُقَنِی رِزْقاً واسِعاً، وَ تُفَرِّجَ عَنِّی هَمِّی وَ غَمِّی وَ کَرْبِی یا أَرْحَمَ الرَّاحِمِین »

خدایا! از تو چیزی می‌خواهم که از آن آگاهی ندارم و اگر آن‌را می‌دانستم از تو می‌خواستم، و از تو می‌خواهم به حق هر نامی که آن‌را در علم غیب به خود اختصاص دادى که رحمت فرستی بر محمد ؛ بنده، رسول و امین تو بر وحی و این‌که ؛ همه گناهان مرا بیامرزی ، همه خواسته‌های مرا برآورده کنی، مرا به آرزوهایم برسانی، آسان کن بر من آنچه را که دوست دارم و مراد من است، مرا با سرعت و شتابان به خواسته‌ام برسانی، رزق گسترده را روزیم گردان و غم و گرفتارى و اندوهم را برطرف کن، ای مهربان‌ترین مهربانان.                       

 

برگرفته لز سایت دعایاب