در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ طلسم و دعاهای قوی خوراندنی مهر و محبت بدون بازگشت پرداخته ایم ان شاءالله با طلسمات مجرب و تجربه شده مهر و محبت زیاد می شود . 

دعای محبت خوراندنی ,دعای محبت خوراندنی بر شیرینی,دعا محبت خوراندنی,طلسم محبت خوراندنی,دعای محبت خوردنی,دعای محبت شدید شوهر به زن,دعای محبت شدید,دعای محبت شدید شوهر به زن,دعای محبت شدید شوهر به زن,دعای محبت شدید شوهر به زن ,دعای محبت شدید معشوق,دعای محبت شدید از راه دور,دعای محبت شدید برای ازدواج,دعای محبت شدید ,دعای محبت شدید شوهر,دعای محبت شدید فوری    

دعای مهر و محبت خوراندنی بسیار قوی               

برای ایجاد محبت قوی و بیقرار نمودن فرد مورد نظر از عشق و محبت ، آیه شریف ذیل را بر مقداری شکر بخواند و آنرا در شربت به فرد مطلوبش بنوشاند. بسیار موثر و مجرب است.
فقط در امر حلال استفاده شود.
إِنَّا جَعَلْنَا فِی أَعْنَاقِهِمْ أَغْلَالًا فَهِیَ إِلَى الْأَذْقَانِ فَهُمْ مُقْمَحُونَ وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ           

دعای محبت روی سیب           

یکی از بهترین دعای محبت روی خوراکی-فوری و همیشگی، دعای محبت روی سیب می باشد. این دعا را به یک سیب قرمز 7 مرتبه بخوانید و سپس آن سیب را به معشوق خود بدهید. دعای محبت روی سیب باعث عزیز شدن نزد معشوق می گردد.
« بسم الله الرحمن الرحیم. و لقد جعلنا فی السماء بُروجاْ و زَیــّناها للناظرین و حَفِظناها من کل شیطان رجیم. »           

دعای محبت با قند               

دعای محبت با قند یکی از راحتترین دعاها در ۱۰ دعای محبت روی خوراکی است. برای این دعا بایستید دعای محبت با قند که در زیر آمده است را یک مرتبه به قندان بخوانید و همراه با چایی به خورد مطلوب خود بدهید.

یا َمعشَرَ الجِنِّ وَ اَلاِنسِ اِنَ استَطعتِمُ اَن تَنفَذوا مِن اَقطارِ السَمواتِ وَ الاَرضُ فَانفَذوا لا تَنفَذون اِلّا بِسُلطان. لسان فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان             

طلسم محبت شدید بدون بازگشت           

اين دعا را ورد زبان سازد و بر آن مداومت نمايد به زودی به مراد خود خواهد رسيد  :
بعد از نماز صبح ۹۹ بار بگويد : يا حنان يا منان. و سپس بگويد : 
اللهم يا حنان يا منان صلي على محمد وآل محمد وتحنن علي ومن علي بإمرأه مؤمنة (رجل مؤمن) تحفظني وأحفظها إنك إذا تحننت ومننت على أحد رحمته يا رؤف يا رحيم.            

 

برگرفته از سایت ادعیه و اذکار دعاسایت