آخرین خبرها

دستور و دعای مجرب اسلامی برای پسر دار شدن

دستور و دعای مجرب اسلامی برای پسر دار شدن

هر کسی قطعا می خواهد پس از ازدواج مادر و پدر شدن را تجربه کند؛ این اتفاق گاه سخت خواهد بود و بسیاری از عواقب بعدی اش ترس دارند و ترجیح می دهند صاحب فرزندان کم تری شوند، به همین منظور در ادامه این پست قصد داریم به عزیزانی که دوست دارند فرزندشان پسر شود دستور و دعای مجرب اسلامی برای پسر دار شدن را شرح می دهیم.

702302680268702687 دعا و ختم مجرب
دستور و دعای مجرب اسلامی برای پسر دار شدن

دستور و دعای مجرب اسلامی برای پسر دار شدن,دعای پسر دار شدن,دعای پسر دار شدن در حلیه المتقین,دعای پسر دار شدن در مفاتیح الجنان,دعای پسر دار شدن امام صادق,دعای پسر دار شدن در کتاب گنج های معنوی,دعای پسر دار شدن در ماه چهارم,دعای پسر دار شدن در چهار ماهگی,دعای پسر دار شدن زن باردار,دعای پسر دار شدن اهل سنت,دعای پسر دار شدن قوی,دعای تجربه شده و عظیم برای بچه دار شدن,دعا برای پسر دار شدن مجرب,دعای قرآنی برای پسر دار شدن,

دستور و دعای مجرب اسلامی برای پسر دار شدن

در بعضي از روايات در ادامه روش بالا آمده است که: «هر صبح و شب 70 بار «سبحان الله»، 10 مرتبه «استغفر الله» و 9 بار «سبحان الله العظيم» بگوييد و در مرتبه دهم اين آيه را بخوانيد:
«اَسْتَغْفِرُ اللَّهُ اِنَّهُ کانَ غَفَّاراً يُرْسِلِ السَّماءَ عَلَيْکُمْ مِدْراراً وَ يُمْدِدْکُمْ بِاَمْوالٍ وَ بَنِينَ وَ يَجْعَلْ لَکُمْ جَنَّاتٍ وَ يَجْعَلْ لَکُمْ اَنْهارا»
همچنين جهت دعا براي پسردار شدن در روايات آمده است:
زن با مشاهده آثار بارداري، دست خود را بر شکم نهد و 1400 بار صلوات نذر کند و 7 بار آيه 35 آل عمران ( إذ قالت امرأةُ عمران رب إني نذرت ما في بطني محرراً فتقبل مني انک سميع الدعا) را بخواند.
گفتني است؛ دعا کننده بايد مصلحت الاهي در درخواست خود را در نظر داشته باشد؛ يعني بداند که خداوند اگر مصلحت بداند دعايش را مستجاب مي‌کند، و فرزندش، پسر متولد مي‌شود. به ديگر سخن؛ تنها دعا براي پسر شدن فرزند علت تامه نيست، و نبايد خيال کرد حالا که اين دعاها خوانده شد، حتماً بايد پسر متولد شود.
همچنين بايد دانست که والدين از خداوند مهربان سلامت فرزند خود را بخواهند؛ همان‌طورکه هر وقت به امام زين العابدين(ع) بشارت مى‏دادند که فرزندى برايتان به دنيا آمده، سؤال‏ نمى‏فرمود که آيا پسر است يا دختر، بلکه مى‏فرمود: آيا سالم‏ و بى‏عيب است؟ اگر مى‏گفتند آرى، مى‏فرمود: «الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي لَمْ‏ يَخْلُقْ‏ مِنِّي‏ شَيْئاً مُشَوَّهاً»؛ سپاس خدايى را که از من فرزندى ناهنجار به دنيا نياورد.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *